preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1088338
Ovaj mjesec: 3262
Ovaj tjedan: 929
Danas: 5
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Strukturirani tečajevi u Firenci, 2. dio
Autor: Marina Marega Selecki, 30. 11. 2021.

U tjednu od 21. do 28. studenoga 2021. učiteljice Đurđica Bender i Marina Marega Selecki pohađale su strukturirane tečajeve za učitelje na Europass Teacher Academy u Firenci.

 Učiteljica Đurđica Bender uspješno je završila tečaj pod nazivom The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools. U vremenu brzih i kontinuiranih promjena u svim područjima ljudskog djelovanja zadaća obrazovanja je omogućiti razvoj ključnih kompetencija koje su nužne za život u 21. stoljeću kako bi mladi ljudi uspješno odgovorili na izazove vremena u kojem žive. Tečaj je polaznicima omogućio stjecanje znanja i jačanje sposobnosti implementiranja nastavnih metoda koje potiču razvoj kreativnosti, kritičkog mišljenja, komunikacijskih i suradničkih vještina. 

Učiteljica Marina Marega Selecki uspješno je završila tečaj pod nazivom Project-Based Learning (PBL) in the Classroom: Setup, Integration & Reflection. Kroz projektno učenje učenik postaje aktivni nositelj učenja, a učitelj preuzima mentorsku ulogu vođenja i usmjeravanja učenika u tom procesu. Tijekom tečaja polaznici su naučili kako projektno učenje integrirati u vlastito poučavanje, kako predmeta kojeg poučavaju, tako i u svakodnevni život škole. 

Tijekom svojih mobilnosti učiteljice su ostvarile i niz kontakata s učiteljima iz različitih zemalja Europske Unije, razmjenjivale iskustva i upoznale obrazovne sustave država svojih kolega te uočile kako hrvatski učitelji u svom radu itekako prate suvremene trendove poučavanja. Svoja znanja primijenit će u projektnim aktivnostima u sklopu Erasmus+ projekta "Better Together", budućim školskim projektima i svakodnevnom radu te prenijeti stečena znanja svojim kolegama u školi i na Županijskim stručnim vijećima učitelja matematike i učitelja razredne nastave.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju