preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1088363
Ovaj mjesec: 3287
Ovaj tjedan: 954
Danas: 29
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Godišnji plan i program rada Građanskog odgoja i obrazovanja
Autor: JASNA NJAVRO, 14. 1. 2015.

KORACI U IZRADI IZVEDBENOG ŠKOLSKOG PROGRAMA MEĐUPREDMETNIH I INTERDISCIPLINARNIH SADRŽAJA GRAĐANSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

1. Upoznati se s Programom međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja za osnovne i srednje škole (Narodne novine br. 104/14 od 28. kolovoza 2014.) Program je dostupan na mrežnim stranicama: www.mzos.hr , www.azoo.hr

2. Podijeliti se u stručna vijeća s ciljem izrade Godišnjeg plana i programa Građanskog odgoja i obrazovanja određenog razreda i Izvedbenog školskog programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja GOO-a za godišnji plan i program rada školske ustanove.

            Izvedbeni školski program međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja GOO-a integrira se:

            - u nastavni plan i program,

            - u školski kurikulum na načelu racionalizacije,  integracije i korelacije

3. Zajednički planirati i programirati ishode i teme Građanskog odgoja i obrazovanja pronalaženjem i usklađivanjem međupredmetnih poveznica u pojedinim predmetima (nastavnim jedinicama) te izvanučioničkim aktivnostima

4. Tijekom godine provoditi kratkoročno (mjesečno) međupredmetno planiranje i programiranje ishoda  Građanskog odgoja i obrazovanja

5. Jednom mjesečno na satu razrednika razgovarati s učenicima o njihovim postignućima iz Građanskog odgoja i obrazovanja kroz razne predmete






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju