preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1089413
Ovaj mjesec: 4338
Ovaj tjedan: 891
Danas: 212
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Što ću radit kada narastem?
Autor: Administrator , Kristina Fiedler, 1. 3. 2016.

Učenje bez spoznaje o povezanosti nastavnih sadržaja s neposrednom stvarnosti nije potpuno. Tako, redovito učenike, osim u učionici, poučavamo vodeći ih na terensku nastavu gdje u neposrednom kontaktu s prirodom, kulturno-povijesnim spomenicima, umjetničkim djelima i životom izvan školske zgrade stječu znanja na drugačiji način, potičući emocionalnu senzaciju i uče iskustvom koje je nezamjenjiva i najbolja metoda.

Isto tako učenicima posebnu radost predstavlja dolazak raznih gostiju iz svakodnevnog života u njihovo okruženje gdje se kao dobri domaćini posebno potrude svojim gostima izraziti poštovanje,pozorno slušaju  i naravno puno pitaju,raspravljaju te  ovisno o temi,  nerijetko i predlažu neka bolja rješenja.

Tako u sklopu razrednog projekta:“Što ću raditi kada narastem?“, učenici 2. d razreda ugostili su njima najveće zvijezde njihova života, njihove roditelje.

U ponedjeljak, 22.veljače tata Ivan Grošeta predstavio je učenicima svoje zanimanje barmena. Ispričao im je osobnu priču i životni put koji ga je doveo do izbora baš ovog posla. Učenici su s velikom pozornošću slušali i pratili prezentaciju koju im je tata Ivan pripremio. Upoznao ih je s ugostiteljskom djelatnošću i tajnama svoga zanata. Na stolu su se našli neobični alati  koje koristi u poslu kako bi napravio dobar koktel. Objasnio im je važnost cjeloživotnog učenja koje je jednako važan dio njegova rada. Uz tehniku pripremanja raznih pića, dobar barmen mora poznavati strane jezike kao i povijest i kulturu mjesta u kojem živi i radi. Tata Ivan Grošeta  usporedio je svoj rad s njihovim obvezama u školi, i on kao i oni uvijek kod kuće ima još nešto za naučiti i dovršiti kako bi posao bio obavljen, a i kako i on svakodnevno dobiva ocjene za svoj rad, ali ne od učiteljice već od gostiju koji su zadovoljni samo sa odličnim koktelom i odličnom uslugom. Za jednu grešku ili dvije u stvarnom životu ne dobije se pet ili četiri, već puno manja ocjena. Iako ne možemo uvijek biti izvrsni ,moramo uvijek težiti izvrsnosti što god radili. Tako i tata Ivan, ako mu koktel nije od prve uspio, vježba dok i sam ne bude siguran da je to najbolje što može napraviti, te im je poručio da i oni mogu  uvijek biti uspješni ako se dovoljno trude.Nakon što im je pripremio dvije vrste voćnih koktela, tata Ivan im je podijelio recept za voćni koktel od jagoda. Kako nemaju potrebne alate koje su upravo upoznali, odmah su predložili što iz kuhinje mogu iskoristiti u zamjenu . Vrlo brzo su primijetili da nije sezona jagoda i sami predložili voće koje bi moglo prema receptu zamijeniti jagode. Kreativnost i domišljatost bi vas uistinu iznenadila.

Već sljedeći dan u goste nam je došla mama Ivana Sabljo. Mama Ivana je imala vrlo težak zadatak, predstaviti svoje zanimanje i objasniti zašto bi netko izabrao zanimanje domaćice. Učenici su odmah razvili ozbiljnu raspravu i postavljali puno pitanja jer su zanimanje domaćice izjednačili čišćenjem po kući. Iako su o tome učili u nastavi prirode i društva, trebalo je neko vrijeme dok male glavice nisu odustale od svojih zauzetih stavova i napravili razliku između obveze održavanja higijene i čistoće za koju je zadužen svaki  član obitelji  i poslova koje podrazumijeva  posao domaćice. Dvojbi je bilo i oko toga može li tata ili samo mama  izabrati u životu  ovo zanimanje. Nakon što smo razriješili nejasnoće, Mama Ivana je pričala o svojim svakodnevnim obvezama .Njezin posao je pun izazova , problema i odricanja kao i svaki drugi posao, ali i radosti zbog dobro obavljenog posla. Odgovornost je velika posebno što je mama Ivana i majka četvoro djece. Govorila je o vrijednostima obitelji i odgovornosti koju roditelji imaju ali i o tome da se ništa, a posebno  briga za obitelj ne može raditi ako to uistinu ne voliš. Zbog velike ljubavi  prema svojoj djeci,  mama Ivana svoj posao ne doživljava kao obvezu, već zadovoljstvo i sreću, napominjući kako je plaća za taj posao zadovoljstvo i sreća njezine djece.Naravno i mama Ivana je napomenula kako i posao domaćice zahtijeva svakodnevno učenje jer samo tako može biti najbolja u onome što radi, jer : „ Kad je drama, tu je mama“.

Fotografije druženja možete pogledati u fotogaleriji.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju