preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1089714
Ovaj mjesec: 4638
Ovaj tjedan: 1191
Danas: 39
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Stručni skup učitelja i nastavnika kemije u Dubrovačko-neretvanskoj županiji
Autor: Administrator , 28. 8. 2023.

U petak, 25. kolovoza u našoj školi je održan Županijski stručni skup nastavnika i učitelja Kemije.

Učiteljice Kemije Nada Prce i Jelena Šutić Alaga održale su predavanje na temu Prilagodba nastavnih sadržaja i metoda za učenike s teškoćama. Učiteljice su svoje predavanje usmjerile na primjere iz prakse te su nakon prezentacije svojih radnih materijala održale radionicu i za ostale sudionike. Važnost razmjene materijala na ovu temu je velika tim prije jer je takvih materijala malo, a radni udžbenici za pomoć učenicima u radu često nisu dostatni.

Predavanje je održala i učiteljice Kemije Matea Popović s nastavnicom Kemije iz Gimnazije Metković Danom Svagušom na temu Kako provesti analizu vlastitog rada? s naglaskom na važnosti kolegijalnog opažanja. Također je provedena radionica za izradu upitnika za akcijsko istraživanje o razumljivosti formativnih bilješki.

Treće predavanje je održala nastavnica Kemije Linda Jurkić iz Gimnazije Dubrovnik s temom Upotreba mentalnih mapa kod utvrđivanja razine razumijevanja. Nastavnica je napravila osvrt na razliku između konceptualnih i umnih mapa te njihovu učinkovitost u procesu usvajanja nastavnih sadržaja kao i na kriterije vrednovanja izrade istih. Sudionici skupa su tijekom radionice izrađivali umnu mapu iz područja ekonomije te na temelju nje usuglašavali kriterije vrednovanja i postupke razlikovanja razina razumijevanja.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju