Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tijekom svibnja 2021. godine u našoj je školi na nastavi Matematike održano kraće neformalno istraživanje Vrednovanje za/kao učenjem do boljeg uspjeha. Istraživanje su u sedmim razredima provodili Marina Marega Selecki, prof. i Josip Kličinović, prof. Cilj vrednovanja za/kao učenje je unaprijediti nastavu, korigirati moguće miskoncepcije (pogrešna shvaćanja) koje učenici možda imaju, ukazati nastavniku na kojim stvarima treba dodatno poraditi na budućim nastavnim satima. Potom učenike ohrabriti da pokažu svoje znanje i bez straha jednostavnim aktivnostima, te im kvalitativnom povratom informacijom ukazati na dijelove gradiva koji im dobro idu i dijelove gradiva na kojima bi trebali dodatno poraditi. Takvom povratnom informacijom postiže se ciljano usmjeravanje učenika koje bi trebalo dovesti i do boljeg svladavanja gradiva, a samim time i poboljšanja ocjene iz predmeta. Važna komponenta u svemu tome je i samovrednovanje učenika čime učenika potaknemo da preispita svoje znanje i shvaćanje nastavnog gradiva, a kako bi i on utjecao na svoj proces učenja i upravljao svojim vremenom.
Izvješće je dostupno na poveznici.